Saturday 1 February 2014

The BLOGazine!!!!!!





3 comments:

  1. Echt gaaf dat je erin staat, ik heb het tijdschrift ook gekocht en daardoor kom ik nu op je blog, haha!

    ReplyDelete
  2. Hi Su'aad,

    Ik bericht je even namens Het Parool. We hebben de foto's op je blog bekeken en vinden ze prachtig. Het leek ons daarom leuk om in de PS, de dagelijkse bijlage van de krant, een verzameling van je modefoto's op een beeldpagina te gebruiken met een korte tekst over jou erbij. Kan je laten weten of jou dat ook leuk lijkt? Je kan me mailen via w.keulen@parool.nl!

    Ik hoor graag van je!

    Groetjes!

    Willeke Keulen
    Redactie PS
    Het Parool

    ReplyDelete
  3. Via Blogazine ben ik ook op jou blog gekomen, hij is echt super gaaf! Je hebt er een volger bij (:

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...